Terug naar de resultaten
Wattstraat 7 En 7A in Sassenheim 2171 TP

Wattstraat 7 en 7a

2171 TP Sassenheim
Huurprijs € 70,- p.m² p.j. Verhuurd

Omschrijving

ALGEMEEN/LOCATIE:
Op een prominente zichtlocatie gelegen wordt deze zeer representatieve distributieruimte van 2.877 m² VVO (inclusief entresol van 299 m²) met een vrije hoogte van ruim 11 meter, 7 loadingdocks en één overheaddeur alsmede 517 m² kantoorruimte op de 1e verdieping te huur aangeboden. Bij de ruimte behoort een royaal buitenterrein alsmede zo’n 30 parkeerplaatsen. Het kantoor is...
Lees meer

Kenmerken

Soort Object Bedrijfsruimte Totale vloeroppervlakte 3394 m² Aantal lagen 1
Lees meer

Omschrijving

ALGEMEEN/LOCATIE:
Op een prominente zichtlocatie gelegen wordt deze zeer representatieve distributieruimte van 2.877 m² VVO (inclusief entresol van 299 m²) met een vrije hoogte van ruim 11 meter, 7 loadingdocks en één overheaddeur alsmede 517 m² kantoorruimte op de 1e verdieping te huur aangeboden. Bij de ruimte behoort een royaal buitenterrein alsmede zo’n 30 parkeerplaatsen. Het kantoor is voorzien van hoge plafonds, een goede lichtinval door de vele raampartijen en is grotendeels v.v. airconditioning.
Het geheel is gelegen op de kop van het bedrijventerrein Sassenheim-Zuid direct aan de ontsluitingsrotonde wat een absolute zichtbaarheid tot gevolg heeft. Gecombineerd met de zeer gunstige ligging direct aan de op- en afrit van de rijksweg A44 richting Leiden/Den Haag en A4/Schiphol/Amsterdam kent het object een uitstekende bereikbaarheid. Ook vanuit de regio is de locatie makkelijk aan te rijden.


INDELING (in hoofdlijn):
- Bedrijfs-/distributieruimte: toegang via een eigen entree bij de loadingdocks en tevens inpandig vanuit de verkeersruimte van het kantoor. Bij de entree bevindt zich een kantoor- / kantineruimte/meldpunt voorzien van een toilet met fontein en een eigen pantry. Doorloop naar de bedrijfshal/distributieruimte met een vrije hoogte van ruim 11 meter. De ruimte is o.a. voorzien van 7 loadingdocks waarvan 2 met leveller, 5 grote lichtstraten en diverse raampartijen. Boven de loadingdocks bevindt zich een entresol van 299m² met 2 kantoren, een separate opslagruimte en een werk-/productieruimte. Door de vele raampartijen zijn de ruimtes v.v. goede daglichttreding.

- Kantoor 1e verdieping: entree via gezamenlijke hoofdentree met trappenhuis en lift. De centrale hal geeft toegang tot de kantoorruimte welke grotendeels ingericht is als kantoortuin met diverse vergader-/ kantoorkamers alsmede een separate kantineruimte v.v. pantry. Op deze verdieping bevinden zich verder een dubbele gescheiden toiletgroep met toiletten en voorportaal met wastafel. Vanuit de centrale hal toegang tot technische ruimte met opstelling verwarmingsinstallatie/luchtbehandelingskast.


OPPERVLAKTE:
De verhuurbare vloeroppervlakte (VVO) is als volgt verdeeld:
- Bedrijfs-/distributieruimte: 2.578 m²;
- Entresol: 299 m²;
- Kantoorruimte 1e verdieping: 517 m².

Totale oppervlakte: 3.394 m² VVO inclusief een aandeel in de algemene ruimte.

De metrages zijn gebaseerd op een NEN2580 meetstaat/rapport welke op aanvraag beschikbaar is.


VOORZIENINGEN -/ OPLEVERINGSNIVEAU:
Bedrijfs-/distributieruimte:
- Betonnen vloer met een vloerbelasting van 2.000 kg /m²;
- Vrije hoogte van ruim 11 meter (behalve t.p.v. entresol);
- Nivolair verwarmingssysteem;
- 7 loadingdocks waarvan 2 met leveller en 1 elektrische overheaddeur op maaiveld;
- Lichtstraten en diverse raampartijen;
- Voorzien van toilet, pantry en klein kantoor;
- Entresol boven laad-losruimte;
- Opbouw-verlichtingsarmaturen;
- Ingebouwde pallet/wikkelmachine (wordt eenmalig ter beschikking gesteld);
- Hydraulische goederenlift (thans buiten gebruik, wordt eenmalig ter beschikking gesteld);
- Inpandige doorgang naar de kantoorruimte;
- Alarminstallatie;
- Palletstellingen (ter overname).


Kantoorruimte (1e verdieping):
- Separate representatieve entree met tochtsluis;
- Liftinstallatie (buiten gebruik, kan in overleg werkend worden opgeleverd);
- Diverse toiletgroepen;
- Verwarming middels radiatoren;
- Veel raampartijen;
- Kamerindeling met diverse kamers, vergaderruimte en open kantoortuin;
- Pantry;
- Kabelgoot met stopcontacten en UTP-bekabeling;
- Luchtbehandeling/verwarmingssysteem;
- Airconditioning in groot deel van de (kantoor)ruimten;
- Systeemplafond met led-inbouwarmaturen;
- Alarminstallatie.


BESTEMMING:
Conform het vigerende bestemmingsplan "Bedrijventerreinen Teylingen" heeft het object de bestemming "Bedrijf-1" alsmede de functie-aanduiding ‘bedrijf tot en met categorie 3.1’. Deze gronden zijn ter plaatse bestemd voor bedrijfsmatige activiteiten, behorende tot categorieën 1 t/m 3.1 van de Staat van Bedrijfsactiviteiten – bedrijventerrein of bedrijven uit ten hoogste één subcategorie hoger dan deze categorie die naar aard en invloed op de omgeving (gelet op de specifieke werkwijze of bijzondere verschijningsvorm) geacht kan worden te behoren tot categorie 3.1. Daarnaast zijn bedrijfsgebonden kantoren per bedrijf toegestaan met een maximum van 50% van het bedrijfsvloeroppervlakte en maximaal 3.000 m². Ook is bedrijfsgebonden detailhandel, voor zover dit een normaal en ondergeschikt bestanddeel uitmaakt van de totale bedrijfsvoering, toegestaan. Een deel van het perceel is bestemd als ‘Verkeer’ en derhalve bestemd voor wegen alsmede de bij deze bestemming behorende voorzieningen waaronder parkeren. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de gemeente Teylingen.


PARKEREN / BUITENTERREIN:
- Op eigen terrein bevinden zich totaal ca. 30 parkeerplaatsen en daarnaast nog ruim voldoende ruimte voor het parkeren/manoeuvreren van vrachtwagens;
- Bij de bedrijfsruimte behoren een nader vast te stellen aantal parkeerplaatsen;
- Bij de kantoorruimte behoren 15 parkeerplaatsen. Extra parkeerplaatsen in overleg tegen meerprijs beschikbaar.


HUURPRIJS:
- Bedrijfsruimte: € 70,- per m² per jaar excl. BTW en nader te bepalen servicekosten. De entresol is in deze huurprijs inbegrepen;
- Kantoorruimte: € 100,- per m² per jaar excl. BTW en nader te bepalen servicekosten;
- Extra parkeerplaatsen: € 300,- per parkeerplaats per jaar.


OPLEVERING:
In onderling overleg, de ruimte is per direct beschikbaar.


HUURTERMIJN:
Uitgangspunt is een termijn van 5 jaar + 5 optie jaren, afwijkende termijnen zijn bespreekbaar.


HUUROVEREENKOMST:
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30 januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/20.


HUURPRIJSAANPASSING:
Jaarlijks per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015=100), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).


ZEKERHEIDSSTELLING:
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huurverplichting inclusief servicekosten en de over het totaal verschuldigde BTW.


COURTAGE:
Mocht door bemiddeling van BM Bedrijfsmakelaars voor dit object een transactie tot stand worden gebracht, dan zult u ons hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.

Deze aanbieding is vrijblijvend, er kunnen derhalve geen rechten aan deze brochure, tekst en tekeningen worden ontleend.
Overdracht Status Verhuurd Huurprijs € 70,- per m² per jaar Aanvaarding in overleg Aanvaarding toelichting per direct mogelijk! BTW van toepassing ja Bouwvorm Bouwvorm Bestaande bouw Bouwjaar 2001 Oppervlakte en inhoud Perceeloppervlakte 7890 m² Indeling Soort Object Bedrijfsruimte Totale vloeroppervlakte 3394 m² Vloerbelasting 2000 kg/m² Vrije hoogte 1100 cm Oppervlakte kantoorruimte 517 m² Energie Energieklasse C Energie einddatum 10-12-2030 Parkeergelegenheid Parkeerpl. niet overdekt 30 parkeerplaats(en) Parkeerpl. overdekt 0 parkeerplaats(en) Diversen Aantal lagen 1 Woonruimte Geen woonruimte aanwezig Locatie Bedrijventerrein Onderhoud binnen Goed Onderhoud buiten Goed
Hoofdfunctie
Bedrijfsruimte
Voorzieningen
Lichtstraten, loading docks, overheaddeuren, betonvloer, heater, toilet, pantry
Logistieke functie
Ja
Prijs
€ 70,-
BTW belast
Ja
Oppervlakte
2877 m²
Vrije hoogte
1100 cm
Vrije overspanning
17 m
Vloerbelasting
2000 kg/m²
Kantoorruimte aanwezig
Ja
Oppervlakte
517 m²
Aantal verdiepingen
1
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen
Luchtbehandeling
Airco, mechanische ventilatie
Prijs
€ 100,-
BTW belast
Ja
Route van naar Wattstraat 7 en 7a, 2171 TP Sassenheim
U kunt de brochure hier downloaden

Contact

Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.
Bedrijfsgegevens
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring