Werkwijze aanhuur & aankoop
BM Bedrijfsmakelaars werkt altijd planmatig en zorgvuldig. Bij de aanhuur/aankoop van bedrijfshuisvesting gaan wij eerst vrijblijvend met u om tafel om te horen wat uw wensen en behoeften zijn. Aan de hand daarvan gaan we op zoek naar een voor ú geschikt bedrijfspand.
Kennismaken en inventariseren
Om u goed te kunnen adviseren starten we met een grondige inventarisatie. Bij aanhuur/aankoop van bedrijfshuisvesting is het belangrijk precies te weten wat u wilt. Hierbij moet u denken aan locatie en bereikbaarheid, vierkante meters, uitstraling en budget. Door soms nét wat verder door te vragen, weten wij exact wat voor u belangrijk is.
Zoeken en bezichtigen
BM Bedrijfsmakelaars start vervolgens met het zoeken naar bedrijfshuisvesting die te huur/te koop staat. We maken daarbij alvast een eerste selectie. Aan de hand daarvan bezichtigen we samen met u de meest geschikte panden. Om sfeer te proeven en de mogelijkheden te bekijken. Daarbij letten we ook op de staat van onderhoud en de omgeving. Tijdens dit hele traject denken wij creatief met u mee en staan wij u met gedegen advies terzijde.
Onderhandelen
Heeft u uw keuze gemaakt, dan voeren wij voor u de onderhandelingen. Hierbij gaan we natuurlijk voor het voor ú beste resultaat en de meest gunstige voorwaarden en condities! Onze jarenlange ervaring als deskundig onderhandelaar hebben hun meerwaarde al vaak bewezen en komen hierbij uitstekend van pas. Uiteraard houden we u gedurende het hele onderhandelingsproces op de hoogte.
Huur- of koopovereenkomst
Als betrokken bedrijfsmakelaar willen we samen met u de beste en meest succesvolle transactie realiseren. Het vastleggen van de gemaakte afspraken is daar een belangrijk onderdeel van. Daarom zorgen wij voor een juridisch correcte huur- of koopovereenkomst waarin alle afspraken én uw belangen op de juiste wijze zijn geborgd. Uiteraard nemen wij deze uitgebreid met u door vóór de ondertekening. Tot aan de oplevering en/of notariële overdracht zijn wij erbij zodat alles goed geregeld wordt.
Eindinspectie en oplevering
Op de dag van overdracht zorgen wij voor de eindinspectie en oplevering van het pand in de staat zoals is overeengekomen. Bij aanhuur leggen we de opleverstaat in een proces-verbaal van oplevering vast. Dit voorkomt onduidelijkheden achteraf en zo weet u, ook bij het einde van de huurperiode, waar u aan toe bent.
Notaris
In geval van aankoop van een pand gaan wij ook met u mee naar de notaris. En zijn wij tot aan het einde van dit traject uw aanspreekpunt en partner. Na de sleuteloverdracht mogen wij u feliciteren met de succesvolle aankoop van uw pand!
Fullservice
BM Bedrijfsmakelaars levert optimale service. Vanaf het eerste contact tot en met de oplevering en/of notariële overdracht zijn wij actief betrokken bij de aanhuur/aankoop van uw bedrijfsmatig vastgoed. Met deze A tot Z dienstverlening op maat ontzorgen wij u zoveel mogelijk.
Meer informatie
Wilt u meer weten over de werkwijze van BM Bedrijfsmakelaars? Neem dan vrijblijvend contact op via onderstaand formulier of bel 0252 25 50 15.
Kennismaken en inventariseren
Om u goed te kunnen adviseren starten we met een grondige inventarisatie. Bij aanhuur/aankoop van bedrijfshuisvesting is het belangrijk precies te weten wat u wilt. Hierbij moet u denken aan locatie en bereikbaarheid, vierkante meters, uitstraling en budget. Door soms nét wat verder door te vragen, weten wij exact wat voor u belangrijk is.
Zoeken en bezichtigen
BM Bedrijfsmakelaars start vervolgens met het zoeken naar bedrijfshuisvesting die te huur/te koop staat. We maken daarbij alvast een eerste selectie. Aan de hand daarvan bezichtigen we samen met u de meest geschikte panden. Om sfeer te proeven en de mogelijkheden te bekijken. Daarbij letten we ook op de staat van onderhoud en de omgeving. Tijdens dit hele traject denken wij creatief met u mee en staan wij u met gedegen advies terzijde.
Onderhandelen
Heeft u uw keuze gemaakt, dan voeren wij voor u de onderhandelingen. Hierbij gaan we natuurlijk voor het voor ú beste resultaat en de meest gunstige voorwaarden en condities! Onze jarenlange ervaring als deskundig onderhandelaar hebben hun meerwaarde al vaak bewezen en komen hierbij uitstekend van pas. Uiteraard houden we u gedurende het hele onderhandelingsproces op de hoogte.
Huur- of koopovereenkomst
Als betrokken bedrijfsmakelaar willen we samen met u de beste en meest succesvolle transactie realiseren. Het vastleggen van de gemaakte afspraken is daar een belangrijk onderdeel van. Daarom zorgen wij voor een juridisch correcte huur- of koopovereenkomst waarin alle afspraken én uw belangen op de juiste wijze zijn geborgd. Uiteraard nemen wij deze uitgebreid met u door vóór de ondertekening. Tot aan de oplevering en/of notariële overdracht zijn wij erbij zodat alles goed geregeld wordt.
Eindinspectie en oplevering
Op de dag van overdracht zorgen wij voor de eindinspectie en oplevering van het pand in de staat zoals is overeengekomen. Bij aanhuur leggen we de opleverstaat in een proces-verbaal van oplevering vast. Dit voorkomt onduidelijkheden achteraf en zo weet u, ook bij het einde van de huurperiode, waar u aan toe bent.
Notaris
In geval van aankoop van een pand gaan wij ook met u mee naar de notaris. En zijn wij tot aan het einde van dit traject uw aanspreekpunt en partner. Na de sleuteloverdracht mogen wij u feliciteren met de succesvolle aankoop van uw pand!
Fullservice
BM Bedrijfsmakelaars levert optimale service. Vanaf het eerste contact tot en met de oplevering en/of notariële overdracht zijn wij actief betrokken bij de aanhuur/aankoop van uw bedrijfsmatig vastgoed. Met deze A tot Z dienstverlening op maat ontzorgen wij u zoveel mogelijk.
Meer informatie
Wilt u meer weten over de werkwijze van BM Bedrijfsmakelaars? Neem dan vrijblijvend contact op via onderstaand formulier of bel 0252 25 50 15.